TOOL Park TW-1.2 Llave dinamométrica 0-14Nm

Una herramienta sencilla para apretar correctamente los componentes y sujetadores de la bicicleta con valores de par más ligeros Perfecto para

Cycle Rescue

Llave dinamométrica Park Tool TW-5.2 - Mantel Bikes

TOOL Park TW-1.2 Torque Wrench 0-14Nm

An economical option for safely and accurately tightening fasteners to proper torque specifications. With a simple gauge readout, the TW-1.2 is intuitive and easy to use, and applies up to 14 Nm of torque to any fastener or component with left or right-handed threads. Perfect for low-torque applications such as stem bolts, levers, and carbon fiber components.

Park Tool TW-1.2 Torque Wrench

Park Tool Llave Dinamométrica - ATD-1.2 - 4-6Nm

Llave dinamométrica Unior 3/8, 5-110 Nm, L 306mm, 264

Llave de Torque Park Tool TW-5.2 2-14NM 3/8 Con los componentes livianos de hoy, el uso de llaves dinamométricas en el taller ya no es una opción, es

Llaves de torsión de trinquete de alta calidad para una rápida y exacta comprobación o aplicación de los pares de torsión correctos para los

Park Tool TW-5.2 Llave Dinamométrica Trinquete 2-14Nm 3/8

Con la proliferación actual de componentes delicados y livianos, el uso de llaves dinamométricas se ha vuelto indispensable y, por lo tanto, las

Llave dinamométrica 0/60nm 3/8'' TW-1.2/2.2 Park Tool Herramienta, l

The TW-6.2 is a high-quality, ratcheting, click-type torque wrench that accurately measures and applies the proper amount of torque to a component's threaded fastener(s). Designed for higher torque settings for repairs and installation in the bottom bracket, cassette lockring and other areas that use a higher torque settings. For lower torque setting, see the TW-5.

Park Tool TW-5.2 Ratcheting Click Type Torque Wrench

Park Tool TW-5.2 Llave Dinamométrica Trinquete 2-14Nm 3/8